مدارک مورد نیاز جهت خرید خودپرداز

شرکت پردازشگران فردای ویرا

مدارک مورد نیاز جهت خرید خودپرداز

۵ بازديد

دقت داشته باشید که بعد از انتخاب دستگاه و برند مورد نظر خود باید نسبت به تکمیل و ارسال مدارک مورد نیاز برای دریافت دستگاه عابر بانک اقدام نمائید. مدارک برای اشخاص حقیقی و حقوقی دارای تفاوت اندکی می باشد، اما به طور کلی مواردی که برای مدارک مورد نیاز اشخاص لازم میباشد، به شرح زیر می باشد:
۱-مدارک مورد نیاز اشخاص حقیقی
  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی 
  • کپی برابر اصل اصل سند مالکیت یا اجاره نامه 
  • افتتاح حساب در بانک مورد نظر
  • چک ضمانت یا سفته
  • کپی برابر اصل جواز کسب
۲-مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی
  • کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضای هیئت مدیره
  • کپی برابر اصل افتتاح دفترچه حساب
  • کپی برابر اصل کد اقتصادی
  • کپی برابر اصل آگهی تاسیس شرکت 
  • کپی برابر اصل اساسنامه 
  • اظهارنامه ثبت شرکتی 
  • اظهارنامه مالیاتی
خرید دستگاه خودپرداز شامل دو مرحله و توسط دو طرف از طرفین قرارداد صورت می‌گیرد. پس از اینکه اقدامات مربوط به ارسال مدارک، هزینه ها و برندها انجام شد، اقدام به خرید یکی از برندهای دستگاه خودپرداز با توجه به بودجه شخصی خود فرد و انتظاری که از یک دستگاه خودپرداز دارد، می کند. برای آشنایی بیشتر می توانید مقاله “شرایط خرید دستگاه خودپرداز نو و دست دوم به صورت اقساط و نقدی” را مطالعه فرمایید.
از طرف دیگر شرکت طبق قرارداد، این هطلاعات و نوع برتد درخواستی را به کارخانه مربوطه و شخص سازنده آن ارسال کرده و با توجه به آن امکانات و خدمات از آن خریداری می کند. معمولاً دستگاه های ایرانی و داخلی به صورت کاملاً شخصی سازی فروش میرود.
به این معنا که فرد می‌تواند با توجه به نظر خود و بودجه در نظر گرفته سفارش خود را درخواست کند و تولید کننده دستگاهی را با توجه به ان درخواست و امکانات و کیفیت قطعات دستگاه را بالاتر یا پایین‌تر بیاورند. در مورد دستگاه های وارداتی چنین آپشنی در حال حاضر وجود ندارد و فرد می‌تواند همان آپشن های پیشفرضی که بر روی دستگاه وجود دارد را بپذیرد و خریداری کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.